Back Forum New

Womens[/url] markerat sneaker kultur

Vid sidan av en av StockX s autentiserare, Minhaj L?rt que la Nike Air Max Zero Femme Boost h?rd ?r kontrollampa tecken entre verkliga och falska, med paret ?r vita falska Egentligen mjukare av de tv?.
Som sneakerhead sj?lv Minhaj HAR h?jdpunkt Nike Roshe Run Womens markerat sneaker kultur p? Daily Show med Delta SneakerCon och hos DJ Khaled gymnastiksko garderob. ?nd? hade hans kunskaper i sneakers inte alltid funnits d?r, som han f?ll offer f?r f?rfalskningar i det f?rflutna.
"N?r jag var liten, en av de saker du alltid velat ha ett barn var upplagor spelare och Rasheed Wallace var en mycket popul?r spelare", sa han. "Han var en fantastisk spelare som Nike Air Max Zero Femme faktiskt spelat i Air Force 1, s? jag var som, 'Jag vill att dessa skor.' Jag skulle g? en avhandling slumpm?ssigt webbplatser och du skulle k?pa dessa Nike Internationalist Dámské skor fr?n Kina f?r $ 100 plus $ 40 frakt. Jag minns att jag fick lackl?der svarta och r?da Rasheed Wallace skor. Du kan em ?r och de k?nde bokstavligen Nike Air Max 95 Femme som att b?ra Saran Wrap p? mina f?tter . "
Kolla in hela avsnittet av TV StockX nedan.

Bookmark and Share

Back Forum