Back Forum New

men jeg kunne ikke modst

Kind Adidas Stan Smith Donne of overraskende at se Nike i toppen af ??et spor sko unders?gelse! Eller m?ske ikke - jeg har h?rt raves om Nike Terra Kiger og Wildhorse for det forl?bne ?r +, og Nike Air Max 90 Femme begge er i top 5 her. Jeg kan ikke k?re en masse trail miles mig selv, men jeg kunne ikke modst? at give en af ??disse en pr?ve, s? jeg k?bte Wildhorse II et par uger siden. Adidas NEO Womens Jeg har k?rt i dem p? sne og Adidas NMD Womens de lever op til den hype - super behagelig sko, solid tr?kkraft, god d?mpning, og de ser godt ud.
?Altra forts?tter med at klare sig godt her med to modeller i Nike Air Max 90 Donne Fiore top 5. Lone Peak var den ?verste trail sko i sidste ?rs unders?gelse, og Superior springer 7 spots til nummer 3.
Jeg forventede at se flere Hoka modeller her, is?r Nike Air Max 95 Womens fordi Hoka Clifton dukkede op i top tre p? min vej sko unders?gelse. For spor, vi har kun Stinson p? # 17 og Huaka p? # 19. Dette kunne v?re en afspejling af bias Adidas Superstar Herren af denne unders?gelse mod flere minimale modeller, men vi ogs? se maksimalt polstret Altra Olympus og Skechers Gorun Ultra b?de ranking her over de to Hoka modeller.

Bookmark and Share

Back Forum