Back Forum New

stan alltid spikar med utseende

Nike Wildhorse 2 ?r en 4mm droppe Nike Dunk Sky Hi Femme sp?r sko (22mm h?l, 18mm framfoten) som v?ger in p? 9,3 oz i m?ns storlek 9 (specifikationer via Running Warehouse). Jag antar Nike Air Max Tavas Damen att 10-14 tryckt p? den mediala sula n?ra h?len avser mellansula h?jder och omfattar inte innersulan eller yttersulan. Jag k?pte Nike Air Max 90 Womens en storlek 10,5, vilket ?r en halv storlek upp fr?n min normala (men verkar bli min nya normala!).
F?rsta saker f?rst, ?r detta en snygg sko. Nike n?stan alltid spikar med utseende, och Wildhorse 2 ?r inget undantag. Jag ?r ett fan av bl? och orange f?rg combo p? mitt par, och ?lskar dem som en avslappnad sko samt f?r att k?ra (jag hade dem i ca 30-40 miles av Nike Air Max 2015 Femme promenader p? Disney World parker f?r n?gra veckor sedan ... ).

Vad jag ?lskar om den ?vre av Wildhorse ?r dess enkelhet. Nike Air Max 1 Femme Till skillnad fr?n m?nga sp?r skor, ?r den ?vre ganska minimalt strukturerad. Det ?r minimal s?mnad, de ?ver svetsas p?, och Nike Roshe Run Herren h?lkappan ?r tunn och mjuk. Det k?nns n?stan som en Nike Free stil ?vre p? ett sp?r sko.

Bookmark and Share

Back Forum