Back Forum New

rt i et par versioner af Saucony

Jeg har k?rt i et par versioner af Saucony Peregrine et par ?r tilbage og fors?gte p? Kinvara TR, men Saucony sidste form har altid v?ret en tand for lige og pegede for min smag. Tilsyneladende Nomad TR er p? en ny, mere anatomiske sidste og jeg kan lide den ser ud i det overordnede. P? 9,2 ounce, b?r det v?re en lettere v?gt option ligner en NB 980 spor, og det er den bedste leder trail sko, Saucony har lagt frem i et stykke tid. Jeg pr?vede p? Pure Grit 3, n?r det kom ud sidste ?r og ?nsket alt om det, men Nike Free Run 3 Dámské den ?verste fit h?j lydstyrke ... det var s? store, at jeg ikke engang kunne binde skoen s? stram som jeg Nike Air Presto Womens havde brug for i mellemfoden. Mellems?len og yders?l virkede som en stor balance mellem lys og v?sentlig med Nike Air Max 90 Damen en h?j grad af fasthed i en sko med, at m?ngden af pude. Pure Grit 4 er u?ndret i mellems?len og yders?l, men Nike Air Presto Dámské f?r en helt ny ?verste, der ser virkelig rart med en s?ml?s design og lavere volumen. Ser frem til at pr?ve Adidas Stan Smith Donne det.

Bookmark and Share

Back Forum