Back Forum New

m eftersom den inte r

Det ?r ocks? m?rkbart mindre bekv?m eftersom den inte r?r sig lika fritt med foten. Vidare ?r h?len kragen ganska h?rd, n?got h?gre ?n antingen Trailroc eller F-lite kragar, och har en betydande (till Nike Free Run 2.0 Womens Inov-8) r?knaren i den. Jag tycker att det ?r tillr?ckligt, men inte perfekt och mindre bekv?m i s?rklass ?n antingen Trailrocs eller F-lites
Insidan av skon visar tunga foder material fr?n mellanfoten fram?t vilket bidrar till den varma ?vre och styvare k?nsla. Beviljas de kommer att h?lla upp en mycket l?Nike Air Max 2016 Womens ngre, men jag tror att det ska sparas f?r 290 med 270 fokusera mer p? l?tthet och t?vlingsdag komfort / v?rmehantering i st?llet f?r l?ngsiktig h?llbarhet.
Sammantaget Inov-8 Race Ultra 270 har massor av m?jligheter. Det var f?rmodligen den sko jag mest ser fram emot v?ren, men i slut?ndan jag k?nner att n?got Nike Free 5.0 Donneg?tt vilse i processen att ?vers?tta 290 till en l?gre och racier plattform. Jag tror att en del av problemet ?r EVA mellansula skum (komprimerat mot injicerade), men jag k?nner ocks? att den ?vre utformningen av 270 ?r alltf?r konservativ Nike Air Max 90 Donne och slutar upp att vara mer lik den ?vre att 290 ska ha. Det k?nns bara www.airmaxbotyodtokczech.com ?verbyggd f?r en racier sko som 270.

Bookmark and Share

Back Forum